Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Салов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Салов В. О. 
Принципи формування освітніх стандартів нового покоління [Електронний ресурс] / В. О. Салов, Т. О. Письменкова // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 6. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2012_6_23
Мета роботи - розроблення методики формування освітніх стандартів із використанням компетентнісного підходу на основі Національної рамки кваліфікацій (НРК), удосконалення НРК. У процесі розроблення стандартів вищої освіти рівні професійної діяльності використано як складові інтегральних дескрипторів НРК. Компетенції фахівця використано як інформаційну базу для формування змісту навчання та створення засобів діагностики якості підготовки випускника до професійної діяльності. Системоутворюючим елементом компетентнісного підходу до планування навчального процесу є цілі підготовки, діагностично сформульовані у вигляді професійних компетенцій (функції, задачі та відповідні уміння). Кожне конкретне уміння є одним із цілей професійної підготовки. Оцінювання рівня сформованості компетенцій здійснюється за допомогою середньозваженого бала (СЗБ). Облік трудовитрат студента у разі визначення СЗБ здійснюється за допомогою рівня обгрунтованої та запланованої компетенції, що об'єктивізує процес діагностики - більш високий рівень контрольованої компетенції є пріоритетним під час оцінювання. Запропоновано алгоритм трансформації професійних стандартів в освітні з використанням компетентнісного підходу на базі НРК. Уточнено інтегровані дескриптори НРК, що дозволяє ідентифікувати освітньо-кваліфікаційні рівні за Законом України "Про вищу освіту". Запропоновано надати освітньому рівню "бакалавр" технологічного виду професійної діяльності за певною спеціальністю, що дозволить набути узгодженості вимог систем праці та освіти до визначення освітньо-кваліфікаційних рівнів. Для об'єктивізації контролю запропоновано використовувати систему оцінювання, що включає інтегральну оцінку результатів усіх видів навчальної діяльності студента за допомогою СЗБ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.42 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського